Livrarea si retur

Puteti ridica gratuit produsele de la sediul nostru din str. Vasile Alecsandri, nr. 11, Baia Mare, jud Maramures.

Livram oriunde in ROMANIA.

Nu exista comanda minima, puteti comanda in orice cantitate si de orice valoare.

Comenzile se expediaza in maxim 2-3 zile lucratoare din momentul confirmarii telefonice.

Pentru comenzile cu o valoare totala de peste 699 lei cu TVA inclus, livrarea se face in mod gratuit in orasele in care curierul are agentii proprii. Transportul este asigurat de un serviciu de curierat rapid (Nemo Express).

Pentru toate produsele aflate in stoc magazin termenul de livrare este de maxim 48 de ore  de la data plasarii comenzii, cu conditia ca aceasta sa se faca pana la ora 12:00.

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Curier, in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca coletele prezinta urme de deteriorare.

Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare!

Produsele se livreaza pana la dvs acasa, la usa, in curte sau in locatia unde doriti sa le primiti. Doar daca drumul pana la dvs acasa nu permite accesul cu masina va trebui sa mergeti dvs sa le ridicati de la cea mai apropiata unitate a curierului.

REFUZ RIDICARE COLET

Clientul nu poate refuza ridicarea unui colet sosit la adresa de livrare decat daca acesta are urme vizibile de deteriorare care ar putea afecta continutul coletului. Refuzul de a ridica un colet sosit la adresa din comanda sau de a plati rambursul aferent, il pune pe client in situatia de a cumpara in alte ocazii numai prin achitarea integrala a facturii proforme fara a mai avea posibilitatea de a plati produsele comandate prin ramburs.

CONDITII RETUR

Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului se poate face in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile OG 130/2000.

Consumatorul are obligatia sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului (OG 130/2000 Art 4 (1) lit. b).

Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in momentul emiterii facturii fiscale (aceast document tine loc de contract conform legislatiei romanesti) si nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmarii automate de primire a comenzii.

Produsele pot fi returnate in 10 zile lucratoare de la receptionare, in cazul in care clientul se razgandeste, dar numai in conditiile enumerate mai jos!

Produsele returnate trebuie sa fie IN ACEEASI STARE IN CARE AU FOST LIVRATE (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care le-au insotit, fara sa prezinteurme de uzura, modificari fizice, lovituri, zgarieturi, etc). Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii si numai prin transfer bancar.

Costurile de curierat pentru returnarea produsului sunt in totalitate in sarcina cumparatorului.

Se va returna doar pretul produsului. Costurile de curierat nu se returneaza.

Daca la cumparare ati beneficiat de curierat gratuit, costurile de curierat pe care le-am suportat noi, vor fi scazute din valoarea returnata.

PROCEDURA DE RETUR

Pentru returnarea produselor, va rugam sa ne contactati pe adresa de email fermierul_delapiata@yahoo.com sau telefonic la numarul 0758 719.025 pentru a ne anunta eventuala nemultumire si dorinta de a ne trimite inapoi produsul. Daca ne contactati pe email, in termen de 1 zi lucratoare va vom contacta telefonic. Daca nu sunteti sunat(a) de catre noi in termenul de mai sus, poate fi din motive tehnice sau motive obiective, care tin de comunicatiile electronice si de alti factori (ex. nu am primit email-ul dumneavoastra). Daca se intampla acest lucru, va rugam sa ne contactati telefonic pe numarul 0758 719.025, pentru a primi un formular de retur pe adresa dvs. de email.

Expedierea o veti face prin  firma de curierat pe care o doriti si pe cheltuiala dvs. Va recomandam sa utilizati servicii de curierat care permit urmarirea coletului.

Nu suntem raspunzatori pentru coletele pierdute pe drumul catre noi.

Produsele vor fi ambalate cat se poate de bine pentru a nu permite deteriorarea lor pe durata transportului.

Va rugam sa va asigurati prin calitatea ambalajului si impachetarii ca produsul ajunge inapoi la noi in perfecta stare.

Produsele ce urmeaza a fi returnate nu vor fi primite de catre serviciul nostru specializat decat corect amabalate in colete si cu formularul de returnare (pe care il primiti pe email atunci cand faceti solicitarea de retur) semnat si atasat. Nu vom ridica colete de la oficiile postale. Nu primim la retur produse neambalate.

In momentul sosirii coletelor in serviciul nostru specializat se va face o scurta verificare vizuala a coletului in prezenta curierului. Daca se constata urme de loviri sau manipulari defectuoase ale coletului, sau daca starea acestuia nu este impecabila din punct de vedere al integritatii, se va face un proces verbal care sa semnaleze aceste probleme si o copie va fi inmanata curierului. Toate coletele primite si care respecta aceste conditii de returnare vor fi desfacute si fotografiate pentru a consemna starea la receptie a produselor din interior, si pentru a verifica daca starea produselor este identica cu starea lor din momentul completarii formularului de returnare (in momentul completarii formularului, pe baza asumarii raspunderii, clientul trebuie sa consemneze starea produselor in scris si/sau prin fotografii). Orice inadvertenta intre starea declarata de consumator la completarea formularului de returnare si receptia propriu-zisa a produselor de catre personalul nostru specializat va conduce la respingerea returului produselor, clientul fiind raspunzator de transportul acestor produse pana in sediul nostru specializat.

Clientul va fi instiintat in termen de 72 de ore de la primirea coletului de aceasta situatie si va putea alege daca primeste inapoi pe cheltuiala sa produsele neconforme cu declaratia sa si produsele care nu mai sunt in aceeasi stare in care au fost livrate initial clientului, sau daca accepta aducerea acestor produse la starea initiala. Societatea noastra poate percepe taxe suplimentare in cazul returnarii produselor uzate, deteriorate, fara ambalaj etc., sau care nu corespund cu declaratia clientului din momentul completarii formularului de returnare, pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului, cu acordul clientului.

RESTITUIREA BANILOR

In momentul in care am primit produsul returnat se va verifica starea acestuia, iar daca aceasta corespunde cerintelor amintite mai sus, va vom contacta imediat pentru emiterea facturii de retur.

Banii vor fi virati intr-un cont pe care dvs o sa ni-l furnizati dupa parcurgerea pasilor mai sus amintiti, confirmarea platii putand fi ceruta prin email de la noi. Responsabilitatea asupra corectitudinii contului bancar apartine in intregime clientului. Nu ne asumam si nu ni se poate imputa nicio dauna sau pierdere produsa de virarea banilor intr-un cont incorect sau blocat, atata vreme cat viramentul se face in contul care ne-a fost transmis.